اکثر توسعه دهندگان اپ استور اپل را به گزینه پرداخت های خارجی جدید خود نمی پذیرند

اکثر توسعه دهندگان اپ استور اپل را به گزینه پرداخت های خارجی جدید خود نمی پذیرند

به نظر می‌رسد گزینه‌ای که اخیراً اپل برای توسعه‌دهندگان اپ استور اضافه کرده است تا پیوندهایی به روش‌های پرداخت خارجی اضافه کنند، در واقع چندان جذاب نیست. در جلسه استماع روز جمعه به عنوان بخشی از نبرد حقوقی جاری با Epic، اپل گفت که تنها 38 توسعه دهنده برای افزودن چنین پیوندهایی درخواست داده اند – از حدود 65000 موردی که ممکن است، طبق گفته ها . دستورالعمل‌های جدید، توسعه دهندگان را ملزم می‌کند تا قبل از اینکه بتوانند گزینه‌های پرداخت جایگزین را اضافه کنند، تأیید اپل را دریافت کنند و تصریح کنند که همچنان باید تا ۲۷ درصد کارمزد پرداخت کنند.

این تغییرات برای برآورده کردن حکمی بود که توسط قاضی منطقه ای ایالات متحده، ایوان گونزالس راجرز در سال 2021 صادر شد، اما، اپیک در ماه مارس تلاش اپل برای تبعیت از این قانون را “ساختگی” خواند و شکایتی را به دادگاه ارائه کرد. در این مرحله، راجرز نیز واقعاً تحت تأثیر قرار نمی گیرد. راجرز درباره راه حل اپل در آخرین جلسه استماع گفت: «به نظر من هدف حفظ مدل کسب و کار و درآمدی است که در گذشته داشتید. بلومبرگ.

علاوه بر کمیسیون اپل، توسعه‌دهندگان باید هزینه‌های پردازش پرداخت را نیز در نظر بگیرند، که در مجموع می‌تواند منجر به پرداخت بیشتر از قبل شود. “شما به من می گویید که هزار نفر درگیر (در تصویب هزینه جدید) بوده اند و هیچ یک از آنها نگفته که شاید ما باید هزینه را در نظر بگیریم (برای توسعه دهندگان)؟” قاضی گفته است.

منبع