اپل واچ SE با قیمت 189 دلار در جریان فروش بهاره آمازون دوباره به فروش می رسد

اپل واچ SE با قیمت 189 دلار در جریان فروش بهاره آمازون دوباره به فروش می رسد

فروش بزرگ بهاره آمازون هنوز به پایان نرسیده است، و معاملات جدید هنوز در سراسر سایت در حال ظهور است، از دوربین های فضای باز گرفته تا ساعت های هوشمند – از جمله Apple Watch ارزان قیمت مورد علاقه ما برای سال 2024. نسل دوم Apple Watch SE 24 درصد تخفیف دارد. ، از 249 دلار به 189 دلار کاهش یافته است. این قیمت رکورد پایین دستگاه نیست، اما 60 دلار تخفیف آن را بسیار نزدیک می کند.

سیب

نسل دوم اپل واچ SE به لطف ویژگی های جامعی که با هزینه بسیار کمتری نسبت به جایگزین های شرکت ارائه می دهد، در بررسی ما امتیاز 89 را به دست آورد. این ساعت هوشمند همه گزینه‌های معمولی مانند پایش ضربان قلب، تشخیص تصادف و تماس اضطراری را دارد. صفحه نمایش شبکیه چشم تا 1000 نیت روشنایی ارائه می دهد و باتری 18 ساعت دوام می آورد.

اگر قصد خرید اپل واچ SE را دارید، نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این ساعت دارای استاندارد IPX6 برای مقاومت در برابر گرد و غبار مانند سری 8 و اولترا نیست. اما تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

راهنمای خرید فروش بهاره شما: فروش بهاره در هوا است، تیتر توسط رویداد فروش بزرگ بهار آمازون. ویراستاران متخصص ما همه را سرپرستی می کنند بهترین فروش بهاره همینجا برای خرید بهترین ها با Engadget همراه باشید معاملات فنی از فروش بهار بزرگ آمازون، بهترین ها را از کارشناسان خودرو اتوبلاگ بشنوید معاملات بهاری خودرو در آمازون، و پیدا کنید فروش بهاره برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع