اولین پرواز فضایی مسافربری خصوصی ویرجین گالاکتیک به زودی در 10 آگوست آغاز خواهد شد

Blue Origin و SpaceX قبلا غیرنظامیان را به فضا و در ارتفاعات بالاتر از 50 مایلی ویرجین پرواز داده اند. با این حال، آنها برنامه منظمی برای راه اندازی برای گردشگران ایجاد نکرده اند. سفرهای SpaceX به ماه تا زمانی که این شرکت نتواند آزمایش Starship را به پایان برساند انجام نخواهد شد، و Blue Origin منتظر از سرگیری پروازها پس از شکست موشک در سال 2022 است. سرعتی که در تابستان امسال تنظیم می شود.



منبع

فرکانس بهبود یافته برای امور مالی شرکت مهم است. ویرجین سال‌ها با ضرر کار کرده است و در سال 2022 بیش از 500 میلیون دلار از دست داده است. این کسب‌وکار به این زودی این ضررها را حتی با 450000 دلار به ازای هر بلیط جبران نمی‌کند، اما پرداخت به مشتریان برای کاهش ضربه و ایجاد یک مورد برای گردشگری فضایی کلیدی است. .

این شرکت در ماه‌های اخیر پس از تاخیرهای متعدد در سال‌های گذشته، فعالیت‌های خود را افزایش داده است. در حالی که Galactic 02 تنها هفتمین پرواز فضایی ویرجین از هر نوع است، سومین پرواز فضایی ویرجین در سال 2023 است. این شرکت می‌گوید که در حال برقراری یک «سرعت منظم» از پروازها است، و می‌توانید انتظار داشته باشید که اگر این سفر طبق برنامه پیش برود، پروازهای فضایی نسبتاً معمولی شوند.

اولین پرواز تجاری، Galactic 01، در اواخر ژوئن پرواز کرد. با این حال، هر سه مسافر کارمندان دولت ایتالیا (دو نفر از نیروی هوایی و یک عضو شورای تحقیقاتی) بودند که مطالعات میکروگرانشی را انجام می دادند. در حالی که مشخص نیست خدمه غیرنظامی 02 چه خواهند کرد، آنها می توانند این بار توریست باشند.

اکنون که Virgin Galactic اولین پرواز فضایی تجاری خود را انجام داده است، آماده است تا غیرنظامیان را سوار کند. این شرکت اکنون انتظار دارد اولین پرواز مسافربری خصوصی خود را با نام Galactic 02 به زودی در 10 آگوست راه اندازی کند. ویرجین هنوز نام همه افراد درگیر را فاش نکرده است، اما سه مسافر در کنار خدمه معمولی حضور خواهند داشت. می توانید یک پخش زنده را در وب سایت شرکت تماشا کنید.