اورکلاکر فرکانس 3.825 گیگاهرتز را با GeForce RTX 4090 در آزمایش سه بعدی شکست.

طبق اسکرین شات های ارائه شده توسط CENS، این کارت در طول آزمایش تا 3.825 گیگاهرتز کلاک داشت. این سیستم مجهز به سخت افزار Intel Core i9-13900K است و با خنک کننده نیتروژن مایع سفارشی با دمای پایین -192 درجه سانتیگراد کار می کرد. این را در خانه امتحان نکنید!

منبع:





منبع

RTX 4090 به 3.825 گیگاهرتز اورکلاک شد، منبع: CENS

شایان ذکر است که این دستاورد CENS را با امتیاز 18701 رتبه اول را در بنچمارک رسمی Superposition کسب کرد.

iGame رنگارنگ RTX 4090 در تست Unigine به 3.825 گیگاهرتز اورکلاک شد

تست Unigine Superposition نیز یک تست بازی نیست، اما این یک تست سه بعدی کامل است که می‌تواند بسیاری از کارت‌ها را به‌ویژه با نمایه 8K عرق کند. اورکلاکر “CENS” روی دستیابی به رکوردهای جهانی با GeForce RTX 4090 iGame LAB که اخیراً راه اندازی شده است، یک GPU رنگارنگ پرچمدار برای اورکلاک شدید کار می کند.

در حال حاضر هیچ رقابتی برای بالاترین ساعت GPU وجود ندارد، حداقل در یک سایت محبوب HWBOT. با این حال، برخی از معیارهای مبتنی بر زمان مانند GPUPI اغلب برای ادعای چنین رکوردهایی استفاده می شوند. در ماه نوامبر، گزارش شد که پردازنده گرافیکی GALAX HOF RTX 4090 سد 3.825 گیگاهرتز را در بنچمارک GPUPI شکست که بالاترین کلاک تا کنون روی یک کارت گرافیک بود. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که GPUPI یک تست سه بعدی نیست، بلکه یک محاسبه ساده PI با قدرت GPU است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر