اوبر نسخه جدید و بدتر اتوبوس خود را معرفی کرد

اوبر نسخه جدید و بدتر اتوبوس خود را معرفی کرد

Google I/O تنها نیست. اوبر به تازگی رویداد سالانه GO-GET خود را برگزار کرد و مجموعه کاملی از ویژگی‌های جدید را اعلام کرد که به پلتفرم rideshare/برنامه تاکسی/هرچه می‌خواهید آن را بنامید. بسیاری از این اخبار مربوط به شاتل ها و گزینه های اشتراک گذاری سفر گسترده است، زیرا اوبر در مطالب تبلیغاتی خود بیان می کند که “ما جادوی تعامل انسانی را پرورش می دهیم.” آه، بله. جادوی اجتناب از تماس چشمی با غریبه ای که در کنار شما در استخر اوبر نشسته است. واقعا خاص است

به هر حال، خبر مهم اینجا چیزی به نام Uber Shuttle است. این به کاربران امکان می دهد تا حداکثر پنج صندلی را تا هفت روز قبل برای حمل و نقل به و از رویدادهای مهم مانند کنسرت ها و بازی های بسکتبال رزرو کنند، اگرچه برای سفر به فرودگاه نیز در دسترس است. این شرکت به خود می بالد که این ویژگی به ویژه مقرون به صرفه است و خاطرنشان می کند که هر موتورسوار «کسری از قیمت UberX» را پرداخت خواهد کرد. این شرکت قول می دهد که این سواری ها تحت تأثیر افزایش قیمت قرار نخواهند گرفت. . همچنین شایان ذکر است که این شاتل ها فقط برای رویدادهای لیست شده در برنامه هستند که به نوعی ترسناک است.

اوبر با Live Nation همکاری کرده است تا این شاتل ها را در طول تابستان به مکان های خاصی از جمله استادیوم هارد راک میامی و PNC Pavilion شارلوت برساند. این شاتل های اوبر، نیسان سنترا یا تویوتا کمری معمولی شما نخواهند بود. آنها شاتل های واقعی هستند که بین 14 تا 55 سرنشین را در خود جای می دهند. این شرکت می گوید که هر راننده از نظر تجاری مجوز استفاده از یک وسیله نقلیه حمل و نقل بزرگ را خواهد داشت.

شرکت‌های رایدشیر مدتی است که سعی می‌کنند کد «اتوبوس، اما بدتر» را بشکنند. اوبر در سال 2015 چیزی مشابه به نام Uber Hop را امتحان کرد که به طرز چشمگیری شکست خورد. Lyft در سال 2017 از این روند پیروی کرد و به طرز چشمگیری نیز شکست خورد. بار سوم جذابیت دارد؟

GO-GET فقط در مورد اتوبوس استانداردی نبود که زیر پوشش تازه ای از رنگ سیلیکون ولی پنهان شده بود. UberX Share در حال دریافت ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد برای صرفه جویی در هزینه، از قبل برنامه ریزی سفرهای مشترک داشته باشند. این شرکت خاطرنشان می کند که یک سوارکار متوسط ​​باید در هر سواری با استفاده از این ابزار در مقایسه با یک سفر معمولی با UberX حدود 25 درصد صرفه جویی کند.

می‌گوید این «برای رفت‌وآمدها ایده‌آل است» و «عمداً این پیشنهاد جدید را در شهرهایی راه‌اندازی می‌کند که برخی از بالاترین نرخ‌های بازگشت کارمندان به دفتر را تجربه کرده‌اند». این شامل نیویورک سیتی، لس آنجلس، شیکاگو، سانفرانسیسکو، سن دیگو و آتلانتا می‌شود و مکان‌های بیشتری در آینده نزدیک اضافه خواهند شد.

این شرکت همچنین Uber Caregiver را معرفی کرد که به افراد امکان می‌دهد برای عزیزانشان به وقت پزشک و موارد مشابه سفر کنند. این ویژگی زمانی در طول تابستان ارائه می شود و برای مشتریان 65 سال و بالاتر در دسترس خواهد بود.

برنامه ای که برای سفارش Costco استفاده می شود.برنامه ای که برای سفارش Costco استفاده می شود.

اوبر

پلتفرم تحویل غذا Uber Eats چند به روز رسانی دریافت می کند. این شرکت Costco را به مجموعه پیشنهادات تحویل خرده فروشی خود اضافه کرده است. اعضای Costco نه تنها کالاهای خود را تحویل می‌گیرند، بلکه علاوه بر امتیازات عضویت، باید تخفیف بیشتری نیز دریافت کنند. در نهایت، Uber Eats Lists روشی جدید برای افراد است تا تصمیم بگیرند که چه چیزی را به غذا بخورند. این به کاربران اجازه می دهد تا توصیه های رستوران دوستان و غذاهای محلی را مطالعه کنند. اوبر می‌گوید این «کاوش در یک شهر جدید یا تغییر مسیرهای خود را آسان می‌کند». این سرویس در ماه جولای در نیویورک و شیکاگو راه اندازی می شود و شهرهای بیشتری در راه است.

کاربران عادی Uber باید در طول تابستان مراقب این ویژگی ها باشند، البته اگر در مینیاپولیس زندگی می کنند، خیر. Uber در حال افزایش سهام پس از . ترجیح می دهد یک کلانشهر شلوغ را ترک کند تا اینکه از افزایش جزئی دستمزد پیروی کند. به هر حال، ایده پرداخت منصفانه می تواند در همه جا گسترش یابد و ذهن بی گناه رانندگان اوبر را آلوده کند. زنده باد

منبع