انتظار می رود اینتل تحریم بررسی پردازنده گرافیکی Arc A770 را در اوایل اکتبر لغو کند

اگر این تاریخ ها درست باشد، بررسی های A770 باید در کمتر از 2 هفته منتشر شود. ما واقعاً هدف از جعبه‌گشایی تحریم را نمی‌بینیم زیرا کارت و جعبه آن قبلاً چندین بار توسط اینفلوئنسرها و خود اینتل نشان داده شده است.

این اطلاعات بر اساس دستورالعمل های جدید تحریم است که در اختیار بازبینان قرار گرفته است. آنچه مهم است توجه داشته باشید این است که این اطلاعات ممکن است همچنان تغییر کند و ما مطمئن نیستیم که آیا آن برای بیش از یک مدل صدق می کند یا خیر. اینتل وعده عرضه همزمان A770 و A750 را داده بود، اما این ممکن است لزوماً با تحریم بازبینی مرتبط نباشد.

ما یک به‌روزرسانی در بررسی‌های دسکتاپ Arc داریم.

تیم GPU اینتل در شبکه اجتماعی ادعا می کند که اطلاعات جدیدی در مورد پردازنده های گرافیکی Arc به زودی ارائه خواهد شد که به احتمال زیاد به روز رسانی Arc را در اینتل نوآوری در 27 سپتامبر تایید می کند. این شرکت اخیراً از تمام «Xe-HPG Scavenger Hunt» که برنده پردازنده‌های گرافیکی Arc شده‌اند درخواست کرده است تا اطلاعات حمل و نقل خود را به‌روزرسانی کنند، اما تاریخ ارسال تأیید نشده است.

مشخصات سری ARC Alchemist دسکتاپ اینتل
VideoCardz.com Arc A770 16GB Arc A770 8GB Arc A750 Arc A580 Arc A380
پردازنده گرافیکی ACM-G10 ACM-G10 ACM-G10 ACM-G10 ACM-G11
هسته های Xe
موتورهای XMX
هسته های FP32
ساعت GPU
اندازه حافظه
اتوبوس حافظه
ساعت حافظه
پهنای باند
TBP
MSRP TBC TBC TBC TBC 139 دلار
تاریخ عرضه خیلی زود خیلی زود خیلی زود بعد در ژوئن منتشر شد





منبع

لطفا توجه داشته باشید که این پست با عنوان a برچسب گذاری شده است شایعه.

بررسی Intel Arc A770

همانطور که می توانید، هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ راه اندازی وجود ندارد، اما جعبه گشایی برای 30 سپتامبر و تحریم های بازبینی از قبل به اشتراک گذاشته شده بود. به طور معمول، این بدان معنی است که نمونه ها قبلاً برای مطبوعات و تأثیرگذاران ارسال شده بودند و تاریخ راه اندازی بعداً ارائه می شود. بررسی ها در تاریخ 5 اکتبر پخش می شوند.

تحریم Arc A770:

  • جعبه گشایی: 9/30 09:00 (EDT)
  • بررسی: 10/5 09:00 (EDT)

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر