اعضای Prime می توانند دو کارت میکرو اس دی SanDisk آماده سوئیچ را با قیمت 25 دلار در فروش بهاره آمازون دریافت کنند.

اعضای Prime می توانند دو کارت میکرو اس دی SanDisk آماده سوئیچ را با قیمت 25 دلار در فروش بهاره آمازون دریافت کنند.

آمازون به عنوان بخشی از فروش بزرگ بهار این شرکت، به قیمت 25 دلار می فروشد. هر کارت 128 گیگابایت است که در مجموع 256 گیگابایت حافظه شیرین و شیرین بازی است. این ها درایوهایی هستند که برای سیستم های Nintendo Switch طراحی و از قبل فرمت شده اند، اگرچه تقریباً با هر خواننده microSD کار می کنند. با این حال، این معامله فقط برای اعضای Prime است.

SanDisk

Nintendo Switch در مورد فضای ذخیره سازی یکپارچه بسیار خسیس است و تنها 32 گیگابایت را ارائه می دهد، بنابراین کارت های microSD برای عناوین AAA ضروری هستند. ممکن است نینتندو در بازی هایش جادوگر باشد، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom فقط 16 گیگابایت است، اما این فضا همچنان به سرعت پر می شود.

به عنوان یک جایزه مناسب برای سوییچ، هر کارت با یک لوگوی قارچ مانند ماریو مزین شده است. ما همیشه این درایوهای SanDisk را دوست داشته‌ایم و در لیست خود با آنها تماس گرفته‌ایم. آنها با ضمانت مادام العمر عرضه می شوند و دارای سرعت خواندن/نوشتن هستند که کم و بیش با محصولات رقیب قابل مقایسه است. حداکثر سرعت نوشتن 90 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه است. این به اندازه چیزی سریع نیست، اما بسیار ارزانتر است.

به دنبال بیش از 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستید؟ معامله فوق بخشی از فروش بزرگتر در . درایوهای microSD تا 1 ترابایت، تعداد زیادی درایو USB و راه حل های ذخیره سازی خارجی وجود دارد. همچنین، اگر آیکونوگرافی Mushroom Kingdom کیف شما نیست، می‌توانید یک کارت SanDisk 1 ترابایتی را بردارید که روی آن مهر شده است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع