اعتبار کتاب صوتی رایگان Spotify هفته آینده به کانادا و سایر کشورها می‌آید

Menu

کاربران ممتاز در کانادا، ایرلند و نیوزلند به 15 ساعت گوش دادن به کتاب صوتی ماهانه بدون هزینه اضافی دسترسی خواهند داشت. مشترکین در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا به این هدیه دسترسی داشته اند.

کاتالوگ کتاب های صوتی Premium اکنون شامل بیش از 250000 عنوان است. این افزایش قابل توجهی نسبت به 200000 کتاب صوتی است که تا اواخر سال 2023 در کتابخانه وجود داشت. بنابراین وقتی می‌توانید از تغییر میلیون‌ها آهنگ و پادکست در Spotify استفاده کنید، تعداد زیادی کتاب برای انتخاب خواهید داشت.

کسانی که به محدودیت 15 ساعته رسیده‌اند، می‌توانند زمان گوش دادن به کتاب صوتی بیشتری را در 10 ساعت شارژ اضافه کنند. در بازارهای جدید، زمان اضافی گوش دادن به ازای هر 14.99 دلار کانادا، IRE 12.99 یورو یا 19.99 دلار نیوزیلند هزینه دارد. .

از ماه گذشته، Spotify در ایالات متحده عرضه کرده است. با 10 دلار، 1 دلار در ماه کمتر از Spotify Premium برای همان 15 ساعت زمان گوش دادن به کتاب صوتی است. با این حال، بسته به مدت زمان کتاب‌هایی که گوش می‌دهید، این طرح ممکن است ارزش بهتری نسبت به Audible داشته باشد، که به شما یک اعتبار کتاب صوتی در هر ماه به قیمت 15 دلار می‌دهد. با این حال، زمان گوش دادن به کتاب صوتی استفاده نشده در Spotify به ماه آینده منتقل نمی شود.

منبع