استوری های تلگرام برای کاربران پریمیوم پولی می رسد

همه می توانند استوری ها را ببینند و کاربران می توانند واکنش ها و پاسخ ها را ارسال کنند. با این حال، شما باید مشترک Premium تلگرام برای ارسال استوری ها باشید. برای انجام این کار، به آخرین نسخه تلگرام نیاز دارید (ممکن است هنوز در منطقه شما منتشر نشده باشد)، و باید 4.99 دلار در ماه برای اشتراک Premium بپردازید – با تخفیفی که توسط وب در دسترس است. Premium که سال گذشته وارد بازار شد، همچنین مزایایی مانند آپلود 4 گیگابایتی، دانلود سریع‌تر، استیکرهای منحصربه‌فرد، رونوشت‌های صوتی به متن، محدودیت‌های دو برابری دنبال کردن و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

اگر نمی‌خواهید پست‌های یک مخاطب خاص را ببینید، می‌توانید آنها را به لیست “مخفی” در بخش مخاطبین آنها منتقل کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند زمان انقضای داستان‌هایشان را انتخاب کنند. می‌توانید مانند سایر سرویس‌ها آن‌ها را طوری تنظیم کنید که در ۲۴ ساعت ناپدید شوند، اما در عرض ۶، ۱۲ یا ۴۸ ساعت نیز ناپدید شوند. داستان‌ها حتی می‌توانند به طور دائم در صفحه نمایه شما نمایش داده شوند – در حالی که هنوز تنظیمات حریم خصوصی را برای هر پست انتخاب می‌کنید.

استوری های تلگرام شبیه به همان ویژگی در مسنجر فیس بوک است و به صورت حباب های قابل گسترش در بالای لیست مکالمه نشان داده می شود. کاربران می توانند انتخاب کنند که آنها را به همراه طیف وسیعی از گزینه های دیگر برای عموم قابل مشاهده کنند: فقط مخاطبین (به استثنای)، مخاطبین انتخاب شده یا دوستان نزدیک. می توانید زیرنویس و لینک اضافه کنید و دیگران را نیز تگ کنید. کاربران همچنین می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده توسط دوربین‌های جلو و عقب را به‌طور همزمان، مشابه پست‌های موجود در BeReal، به اشتراک بگذارند.

ویژگی جدید استوری تلگرام طبق وعده داده شده است، اما فعلاً فقط برای کاربران Premium در دسترس است، این شرکت در یک توییت گفت. ماه گذشته، پاول دوروف، مدیر عامل شرکت، ویژگی آتی را فاش کرد که کنترل دقیق‌تری نسبت به استوری‌ها در سایر برنامه‌ها ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید چه کسی می‌تواند آنها را ببیند و چند بار قبل از ناپدید شدن آنها دوام بیاورد. چندین کاربر در توییتر گزارش دادند که این ویژگی جدید را نیز مشاهده کرده اند.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.





منبع