استارفیلد بالاخره هفته آینده از AMD FSR3 پشتیبانی می کند

استارفیلد بالاخره هفته آینده از AMD FSR3 پشتیبانی می کند

AMD FSR3 به Starfield می آید

هفته آینده به Steam Beta، برای همه افراد دیگر تا پایان این ماه.

حدود هفت ماه پیش، AMD اعلامیه‌ای داد و از همکاری انحصاری خود با توسعه‌دهنده Starfield برای عرضه بازی بر روی رایانه شخصی خبر داد. برخلاف انتظارات، Starfield در هنگام عرضه از AMD FSR3 پشتیبانی نمی کرد، حتی اگر این فناوری تقریباً 10 ماه قبل از آن معرفی شده بود.

Bethesda اکنون رسماً تأیید کرده است که FSR3 در هفته آینده در جریان بتای Steam به بازی ادغام خواهد شد. برای گیمرهای دیگر پلتفرم‌ها و کسانی که در نسخه بتا شرکت نمی‌کنند، انتظار می‌رود پشتیبانی از FSR3 تا پایان این ماه در دسترس باشد.

در اصل، این بدان معناست که پشتیبانی از FSR3 بیش از دو ماه پس از اجرای DLSS Frame Generation، جزء NVIDIA DLSS3، که قبلاً در ماه نوامبر به بازی اضافه شده بود، ارائه می‌شود.

AMD FSR3 یک فناوری ارتقاء مقیاس جدید را بر اساس داده های زمانی معرفی می کند. برای توسعه‌دهندگان بازی بسیار مهم است که به جای تکیه بر تکنیک‌ها یا مدهای سطح راننده، مسئولیت اجرای جنبه ارتقاء این فناوری را خودشان بر عهده بگیرند. این رویکرد تضمین می‌کند که ارتقاء به طور خاص بخش‌هایی از بازی‌ها را که نیاز به افزایش عملکرد دارند، هدف قرار می‌دهد. در مقابل، Radeon Super Resolution (RSR) کل فریم، از جمله عناصر رابط کاربری را ارتقا می‌دهد، که می‌تواند در بازی‌های علمی تخیلی بسیار مهم باشد.

در Starfield، گیمرها می‌توانند از قبل فناوری تولید فریم AMD را تجربه کنند، البته از طریق فناوری دیگری به نام HYPR-RX، نه بخشی از قابلیت FSR3. HYPR-RX RSR و تولید فریم را با هم ترکیب می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر جزء را به طور مستقل فعال کنند. این امکان استفاده از فناوری تولید فریم (که به آن قاب‌های حرکت سیال AMD گفته می‌شود) بدون نیاز به یکپارچه‌سازی FSR3 را ممکن می‌سازد. با این حال، این ویژگی به سخت افزار AMD نیاز دارد.

کسانی که دارای پردازنده گرافیکی GeForce و Intel هستند می توانند انتظار داشته باشند که FSR3 توسط توسعه دهندگان فعال شود. با عرضه FSR3 به بازی در هفته آینده، همه از سازگاری بهتر با تمام سخت افزارهای پشتیبانی شده لذت خواهند برد. مطمئن شوید که نسخه بتا را بررسی کرده و بازخورد ارزشمندی ارائه دهید.

منبع: Bethesda



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر