از رویداد بزرگ اپل چه انتظاری داریم؟

از رویداد بزرگ اپل چه انتظاری داریم؟

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل روز دوشنبه با رژه معمول موارد جدیدی که این شرکت روی آن کار کرده است، آغاز می شود. اما، همان‌طور که می‌خواهد شگفتی‌های خود را حفظ کند، اطلاعات کافی درز کرده است تا بتوانیم چیزهای زیادی را در مورد آنچه که روی صحنه نمایش داده می‌شود بدانیم. . و در حالی که اپل به تازگی آی‌پدهای جدیدی را عرضه کرده است، ما همیشه می‌توانیم امیدوار باشیم که سخت‌افزارهای جدید و هیجان‌انگیزی را ببینیم که روی صحنه درمان می‌شوند.

– دن کوپر

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

تصویر Starlinerتصویر Starliner

تلویزیون ناسا

استارلاینر دارد. پیشرانه های نادرست مانع از تلاش اول شد، اما دومی موفقیت آمیز بود. خدمه استارلاینر هشت روز آینده را در ایستگاه سپری خواهند کرد، پیش از آنچه که همه ما امیدواریم بازگشت ایمن به زمین باشد.

تصویری از کشتی ستاره ایتصویری از کشتی ستاره ای

اسپیس ایکس

موشک عظیم استارشیپ اسپیس ایکس چندین نقطه عطف را پس از . مشکلاتی در سفر برگشت وجود داشت، از جمله یک فلپ که در هنگام فرود شروع به سوختن کرد. اما حال و هوای اسپیس ایکس احتمالاً پس از نشان دادن این همه قابلیت به طور همزمان پیروز است.

یکی از شایعات دیرهنگام قبل از WWDC این بود که اپل این کار را خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر یک مدیر رمز عبور پیشرفته ساخته است، اما شایعات نشان می‌دهند که استفاده از یک برنامه مستقل هم آسان‌تر و هم جذابیت بیشتری خواهد داشت. اگر درست باشد، احتمالاً این ترس را ایجاد می کند که مدیران رمز عبور شخص ثالث، مانند 1Password و LastPass، در معرض خطر قرار گرفتن در معرض خطر هستند.

منبع