ادغام اتریوم انجام شده است، اثبات سهام باید مصرف انرژی جهانی را تا 0.2٪ کاهش دهد.

اتریوم، بزرگترین مشکل کارت‌های گرافیک در چند سال اخیر، دیگر مشکلی ندارد، زیرا رمزارز محبوب به حالت اثبات سهام منتقل می‌شود.

اتریوم به Proof of Stake تغییر وضعیت می دهد

تغییر مکرر با تاخیر به PoS اکنون یک واقعیت است، به این معنی که ماینرها دیگر در یافتن بلوک های مشابه رقابت نخواهند کرد. البته این بدان معنا نیست که دیگر رمزارزها جای اتریوم را نخواهند گرفت، اما حداقل بزرگترین مشارکت کننده در استخراج GPU اکنون از بین رفته است.

این سوئیچ ممکن است منجر به مازاد کارت گرافیک های استفاده شده در بازار شود و AMD/NVIDIA را برای کاهش قیمت پیشنهاد فعلی و آتی خود سخت تر کند.

منبع: آستانه





منبع

تغییر در اوایل این ماه پس از فعال سازی ارتقاء Bellatrix آغاز شد. زمانی که درجه سختی کل پایانه (TTD) از 58,750,000,000T فراتر رفت و آخرین بلوک پیدا شد، تغییر از Proof of Work به Proof of Stake آغاز شد. این اتفاق دقایقی پیش رخ داده است.

به گفته خالق اتریوم، مصرف برق جهانی تا 0.2٪ کاهش می یابد، در حالی که انرژی استخراج ETH باید 99٪ کاهش یابد. این مسئله کاملاً مشکل ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. اتریوم یکی از بزرگترین دلایل مشکلات تامین پردازنده گرافیکی در اوج محبوبیت خود در سال های 2018 و 2021 بوده است.

اثبات سهام برای اتریوم فعال شد

لحظه ای که همه منتظرش بودیم.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر