اجاق گاز فوری و سرخ کن بادی تا 48 درصد در حال حاضر تخفیف دارند

100 دلار

خط قابلمه فوری به یک دلیل کلیدی محبوب است: آنها اجاق‌های همه کاره بسیار مفیدی هستند. آنها پخت و پز تحت فشار، پخت آهسته، تهیه ماست و سایر ویژگی ها را در یک دستگاه بدون عارضه ارائه می دهند که نیازی به توجه مداوم ندارد. می‌توانید گوشت خوک نرم را بدون چند ساعت صبر کنید یا یک خورش مجلل را بدون معلق ماندن روی یک قابلمه معمولی درست کنید. Vortex Plus، به نوبه خود، یک سرخ کن بادی بصری و بزرگ است که می تواند به سرعت مرغ و سایر وعده های غذایی را بدون دود یا بو مانند برخی از رقبا آماده کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.





منبع

این لحظه خوبی برای ارتقای تکنولوژی آشپزخانه شماست. آمازون فروش دستگاه‌های Instant Pot را اجرا می‌کند که شامل تخفیف‌های شدید برای خریداران با و بدون Prime است. مهمتر از همه، اجاق گاز هلندی 6 لیتری 5 در 1-6 لیتری Instant Pot فقط 120 دلار یا 48 درصد تخفیف دارد. در همین حال، اجاق گاز 7 در 1 Instant Pot Rio (معروف به Duo) به قیمت پایین 80 دلاری (20 درصد تخفیف) کاهش یافته است.

قابلمه فوری ریویکی از سرخ کن های هوای مورد علاقه ما، Instant Vortex Plus، به 90 دلار (25 درصد تخفیف) برای همه مشتریان کاهش یافته است. این فروش همچنین برای برخی از دستگاه‌های کمتر آشنای شرکت، از جمله ترکیب‌های توستر، قهوه‌ساز و تصفیه‌کننده‌های هوا، قیمت‌های خوبی را ارائه می‌دهد.

مارک های فوری

قابلمه فوری ریو

اجاق گاز 7 در 1 به روز شده به بهترین قیمت خود رسیده است.