اتحادیه اروپا در حال حاضر در حال بررسی اپل، متا و گوگل در مورد هزینه ها و سیاست های دفاعی است

اتحادیه اروپا در حال حاضر در حال بررسی اپل، متا و گوگل در مورد هزینه ها و سیاست های دفاعی است

ما اولین موج تغییرات و اصلاحات را در سیاست‌ها و خدمات اپل، گوگل و دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری داشتیم، درست قبل از اینکه قانون بازارهای دیجیتالی اتحادیه اروپا (DMA) موضع سخت‌تری در برابر رفتارها و شیوه‌های انحصاری اتخاذ کند. ببینید: فروشگاه های برنامه شخص ثالث با اپل، گزینه پرداخت هزینه فیس بوک (هاها!)، امکان انتخاب مرورگر پیش فرض، موتور جستجو و موارد دیگر.

اما اتحادیه اروپا چندان راضی نیست. کمیسیون اروپا می‌گوید آلفابت و اپل به‌اندازه کافی به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اجازه نداده‌اند تا مشتریان را به سمت پیشنهادات خارج از فروشگاه‌های اپلیکیشن دروازه‌بان‌ها به‌طور رایگان هدایت کنند.

اتحادیه اروپا می‌گوید آلفابت ممکن است همچنان کاربران را به سمت سرویس‌های متعلق به Google مانند Google Flights هدایت کند. ممکن است اپل در انتخاب گزینه‌های جایگزین برای سرویس‌های پیش‌فرض iOS یا تنظیمات ترجیحی، مانند توانایی حذف نصب هر برنامه از پیش بارگذاری‌شده، به کاربران اجازه انتخاب معنادار را نمی‌دهد.

در ژانویه، اپل تغییراتی را در اپ استور برای مطابقت با DMA اعلام کرد، از جمله امکان استفاده از بازارهای اپلیکیشن جایگزین در iOS در اتحادیه اروپا. در به‌روزرسانی‌های اپل یک «هزینه فناوری اصلی» 0.50 یورویی وجود داشت که توسعه‌دهندگان باید پرداخت کنند. به ازای هر کاربر هر سال پس از اولین میلیون نصب یک برنامه – حتی اگر کاربر نرم افزار را از یک بازار شخص ثالث دانلود کند. بسیاری از رقبای اپل در مورد اپ استور تغییر می کنند. برخی از هزینه های شرکت برای پرداخت های شخص ثالث در ایالات متحده نیز انتقاد کردند.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

استشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

زیر 14 سال کاملا ممنوع است.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا به تازگی لایحه ای را امضا کرده است که قوانین بسیار سخت گیرانه تری در مورد نحوه استفاده و دسترسی کودکان زیر 16 سال به رسانه های اجتماعی دارد. این لایحه مستلزم رضایت والدین یا قیم برای افراد 14 و 15 ساله برای ایجاد حساب کاربری یا استفاده از حساب از قبل موجود در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی است. شرکت‌های پشت سر این پلتفرم‌ها نیز باید از درخواست‌های حذف این حساب‌ها ظرف پنج روز کاری پیروی کنند. عدم انجام این کار می تواند جریمه های بزرگی را به همراه داشته باشد، تا 10000 دلار برای هر تخلف. این لایحه هیچ پلتفرم رسانه اجتماعی خاصی را نام نمی برد، اما پیشنهاد می کند هر سرویسی که «پیمایش بی نهایت» را ترویج می کند، باید از قوانین جدید پیروی کند. پس بله، مظنونین معمولی.

به خواندن ادامه دهید.

شما همچنان باید برای آنها هزینه کنید.

Spotify با شرکای محتوا BBC Maestro، PLAYvirtuoso، Thinkific Labs Inc. و Skillshare همکاری کرده است تا محتوایی در ساخت موسیقی، خلاقیت، یادگیری تجارت و زندگی سالم ارائه دهد. دوره های آزمایشی فقط برای کاربران بریتانیایی در دسترس است و مشترکین رایگان و ممتاز حداقل دو درس رایگان در هر دوره دریافت می کنند. قیمت این مجموعه از 20 پوند (25 دلار) تا 80 پوند (101 دلار)، صرف نظر از سطح اشتراک افراد، متغیر است. به نظر می‌رسد محتوای دوره جایی بین Masterclass و LinkedIn Learning است – از آن چیزی که می‌خواهید استفاده کنید.

به خواندن ادامه دهید.

15 نوجوان به شرکت مشاوره خواهند داد.

TMATMA

گتی

تابستان گذشته، TikTok اعلام کرد که قصد دارد یک «شورای جوانان» از نوجوانان تشکیل دهد تا به عنوان بخشی از تلاش گسترده‌تر برای تقویت ویژگی‌های ایمنی برای جوان‌ترین کاربران این برنامه، به شرکت مشاوره دهند. این گروه اکنون رسمی شده است، درست همانطور که TikTok با لایحه ای مبارزه می کند که شرکت مادر ByteDance را مجبور به فروش برنامه می کند یا در ایالات متحده با ممنوعیت مواجه می شود. در حالی که مشخص نیست شورای جوانان TikTok در نهایت تا چه اندازه بر سیاست‌های این شرکت اعمال خواهد کرد، اما نشان می‌دهد که نوجوانان چقدر برای این پلتفرم مهم هستند. این شرکت تلاش کرده است تا کاربران خود را که بسیاری از آنها نوجوان هستند، بسیج کند تا با لایحه ای که توسط دولت ایالات متحده مورد بحث قرار می گیرد مخالفت کنند.

به خواندن ادامه دهید.

منبع