آنچه ما خریدیم: کوله پشتی های مورد علاقه Engadget

دلایل زیادی وجود دارد که من کوله پشتی Dagne Dover Dakota خود را دوست دارم، اما اصلی ترین دلیل این است که جیب دارد. جیب زیاد یک جیب بزرگ در جلو، سه جیب دیگر در طرف دیگر فلپ جلو، دو جیب جانبی داخلی، دو جیب جانبی خارجی و دو جیب دیگر در پشت. اوه، و همچنین یک محفظه بزرگ لپ‌تاپ مجهز به لپ‌تاپ وجود دارد که به اندازه کافی بزرگ است که برای مک بوک پرو 13 اینچی من مناسب باشد (طبق گفته شرکت، باید برای اکثر لپ‌تاپ‌های 13 اینچی مناسب باشد).

من تقریباً 20 سال است که از واترفیلد در سانفرانسیسکو تجهیزات می‌خرم، مدت زمان نسبتاً شگفت‌انگیزی. اما کیف‌ها، آستین‌های لپ‌تاپ، کیف‌های بازی و هر چیز دیگری که من امتحان کرده‌ام، فوق‌العاده خوب و هوشمندانه طراحی شده‌اند. من در طول سال‌ها تعدادی از کیف‌های آنها را برداشته‌ام، اما یکی که مدام به آن بازمی‌گردم Staad Attaché است، یک کیسه پیام‌رسان برزنتی موم‌شده (یا نایلون بالستیک) با یک درپوش چرمی کامل.

چه چیزی سبز و قابل حمل است و، اوه وای، یک کیسه مخفی در پایین دارد که یک آستین ضد آب را نگه می دارد که من همین الان در حین نوشتن این مطلب را کشف کردم؟ بله، این کیف Timbuk2 Lane Commuter است که من در 4 سال گذشته داشته‌ام، اما ظاهراً هرگز واقعاً آن را نمی‌شناسم. من آن را خریدم زیرا سبک وزن است، پوشیدن آن راحت است، می‌توان آن را برای قرار دادن وسایل بزرگ بزرگتر کرد، یک جفت نگهدارنده بطری آب بیرونی – یکی برای سوپ، دیگری برای سوپ بیشتر – و تعدادی جیب سخاوتمندانه داشتم.

قبل از اینکه این کیف باگالینی را هدیه بگیرم، تعدادی کوله پشتی را مرور کرده بودم و می توانم بگویم که اکثر وسایل روزانه قبلی ام نمی توانند شمع این کیف را نگه دارند. پیدا کردن کوله‌پشتی‌هایی که هم بادوام باشند و هم سبکی که کاملاً کاربردی نباشد، سخت است. کوله پشتی سوهو با پارچه نایلونی مقاوم در برابر آب و نمای کیف دکتری بلندتر، به خوبی با آن مطابقت دارد. من می‌توانم تا یک لپ‌تاپ 13 اینچی را در آستین داخلی آن نگه دارم و تعداد جیب‌های سالمی که کیف دارد را دوست دارم. من اغلب از دو جیب جلویی برای دسترسی سریع به وسایلی مانند تلفن و کلید استفاده می‌کنم، و تقریباً هر بار که بیرون می‌روم، هر دو جیب کناری با یک بطری آب و یک چتر پر می‌شوند. همچنین از آستین دسته چمدان آن قدردانی می کنم که به من اجازه می دهد در سفر کمی به کمرم استراحت دهم.

در حالی که خوشحالم که اکنون این کیف را دارم تا از من در تمام سفرها حمایت کند، اغلب به سال‌های دانشگاهم فکر می‌کنم و به این فکر می‌کنم که داشتن آن چقدر مفید بود. من در آن زمان کیف های نامناسب زیادی با خود حمل می کردم و مطمئنم برخی از مشکلات کمر من نتیجه مستقیم آن است. حداقل اکنون می توانم با حمل این کوله پشتی کاربردی و در عین حال شیک در صورت لزوم از آسیب بیشتر جلوگیری کنم. – والنتینا پالادینو، سردبیر ارشد بازرگانی

کوله پشتی مسافرتی 45 لیتری طرح پیک

کوله پشتی خط مسافرتی Peak Design 45 لیتری

تنها نقطه ضعف واقعی این است که کمی بزرگ است و گاهی اوقات پوشیدن آن باعث می شود احساس کنم شبیه یک لاک پشت هستم. این یک کوله پشتی عالی برای حمل وسایل و لباس در آخر هفته طولانی است. متأسفانه، مدت زیادی پس از خرید این محصول، پیک با یک نسخه 30 لیتری کمتر حجیم عرضه شد، و اگر مجبور بودم دوباره این کار را انجام دهم، احتمالاً به سراغ نسخه کوچکتر می رفتم. – سام رادرفورد، گزارشگر ارشد

کوله پشتی داگنه دوور داکوتا

کوله پشتی نئوپرن داگن دوور داکوتا

حفره داخلی نیز جادار است. من توانستم در یک دوربین DSLR بزرگ به همراه یک لنز تله فوتو غول پیکر قرار دهم. این کیف به عنوان یک کیف ورزشی نیز عالی است، زیرا می توانم یک لباس و یک جفت کفش اضافه کنم. برای سفر هم دوستش دارم. چیزهای زیادی را در خود جای می دهد، اما هنوز به اندازه کافی جمع و جور است که در زیر صندلی جلوی من قرار می گیرد. در واقع، آخرین نسخه داکوتا حتی دارای یک آستین است که کاملاً روی دسته چمدان شما قرار می گیرد.

وقتی صحبت از کیف به میان می‌آید، من یک جورهایی آدم مکنده هستم. من در شش سال گذشته از استفاده از پیام‌رسان روزمره Peak Design لذت برده‌ام، اما اندازه آن اغلب در سفرهای طولانی‌تر کمی محدود می‌شود. بنابراین سال گذشته کوله پشتی مسافرتی 45 لیتری Peak Design را خریدم و احتمالاً بهترین کوله پشتی ای است که تا به حال داشته ام. درست مانند سایر تجهیزات این شرکت، می توان گفت که فکر زیادی برای ساخت آن انجام شده است. تعداد به ظاهر بی پایانی از زیپ ها، جیب ها، دستگیره ها و حلقه ها وجود دارد که به طور هوشمندانه در سراسر کیف پخش شده اند، که سازماندهی وسایل خود را بسیار آسان می کند یا تجهیزات حجیم تر مانند سه پایه را بسته می کند. حتی می‌توانید با پنهان کردن تسمه‌های شانه‌ای و کمربندهای باسن آن در پشت فلپ‌های هوشمندانه‌ای که قرار داده شده‌اند، آن را به یک داف تبدیل کنید، در حالی که گیره‌های فشرده‌سازی داخلی به لاغری آن برای حمل بار کمک می‌کنند. و البته آستین های پد دار جداگانه برای تبلت ها و لپ تاپ تا 16 اینچی وجود دارد.

چیزی که بیشتر از همه در مورد آن دوست دارم این است که می تواند وسایل زیادی را حمل کند اما هنوز نسبتا جمع و جور است. دارای دو آستین داخلی برای حمل لپ تاپ و تبلت، دو جیب دستی عمیق، یک جا کلیدی و یک محفظه اصلی است که به اندازه کافی بزرگ است که می تواند هدفون، کتاب، دوربین یا هر چیز دیگری را که شما ضروری می دانید حمل کنید. همچنین دو جیب زیپ دار خارجی برای هر چیزی که ممکن است به سرعت در دستان خود نیاز داشته باشید وجود دارد. این کیف به اندازه‌ای بزرگ است که بتوانم هر چیزی را که برای یک یا دو روز نیاز دارم حمل کنم، اما به اندازه‌ای کوچک است که بسته‌بندی بیش از حد را انجام ندهم.

بسیاری از ما در Engadget مدتی است که در مدرسه نرفته‌ایم، اما همچنان وقتی کوله‌پشتی خوب را پیدا می‌کنیم، قدردان آن هستیم. ممکن است مدتی پیش کتاب‌های درسی را کنار گذاشته باشیم، اما هنوز وسایل زیادی برای حمل کردن داریم. حداقل، بیشتر ما مجبوریم لپ‌تاپ‌هایمان را به جلسات ببریم و برگردیم، در حالی که برخی از ما دوربین‌ها و تجهیزات ویدیویی اضافی برای گشت و گذار در شهر داریم. بنابراین در حالی که کوله‌پشتی‌های کنونی ما همان وسایل مدرسه را که ممکن است داشته باشید حمل نمی‌کنند، ما مطمئن هستیم که می‌توانند هر چیزی را که برای کلاس‌هایتان با خود به همراه داشته باشید، انجام دهند.

کیف مسافرتی Timbuk2 Lane

کوله پشتی لپ تاپ TIMBUK2 Lane Commuter

Staad Attaché از بیرون باکلاس و ساده به نظر می رسد، اما داخل آن زرد روشن است. این ممکن است یک انتخاب غیرعادی به نظر برسد، اما دیدن آنچه در داخل آن وجود دارد را آسان تر از یک آستر تیره می کند. این نمونه خوبی از تصمیمات طراحی هوشمند واترفیلد است. و شاید مهمتر از همه، این کیف می تواند ضرب و شتم باشد. محصولات Waterfield گران هستند. Staad Attaché از 289 دلار شروع می شود. اما آن‌ها محصولی هستند که یک بار می‌خرید و می‌توانید برای تمام عمر از آن استفاده کنید. من این کیف را در سفرهای کاری و شخصی گرفته ام و هنوز هم در فرم کامل است. بوم و چرم موم‌شده در طول سال‌ها به خوبی پیر شده‌اند، و من انتظار دارم که این کیف را برای یک دهه دیگر، آسان، به همراه داشته باشم – مگر اینکه قبل از آن گزینه‌ی Waterfield دیگر وسوسه شوم. – ناتان اینگراهام، معاون سردبیر



منبع

همه این جیب ها به من فضای کافی برای ذخیره تعداد زیادی کابل، باتری های خارجی، لوازم جانبی، یک بطری آب و موارد دیگر را می دهد. من به خصوص دو پشتی را دوست دارم، زیرا می توانم به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنم، در حالی که کوله پشتی را می پوشم، و آنها را برای وسایل ضروری مانند کیف پول، تلفن و اسناد مسافرتی من ایده آل می کند.

شرکت تیمبوک به دلیل ساخت و ساز با کیفیت شهرت خوبی دارد. من هنوز هم به طور مرتب کیف پیام رسان آنها را یک دهه پس از خریدم حمل می کنم و این کیف لپ تاپ از دوام موازی برخوردار است. حتی پس از سختی‌های چند نمایشگاه CES، تیمبوک شواهد بسیار کمی از فرسودگی و پارگی نشان داده است. رنگ به طور محسوسی محو نشده است و بند ها هنوز ساییده نشده اند. لپ تاپ من با وجود حمل و نقل ناهموار کیف، برای پوشیدن بدتر نیست. و در حالی که کیف من قبلاً به خوبی در برابر آب مقاوم بود، کشف این غلاف یک لایه محافظتی مفید است – نه به عنوان یک لحظه آموزش در مورد اهمیت توجه هنگام باز کردن جعبه دنده جدید. – اندرو تارانتولا، خبرنگار ارشد

کوله پشتی باگالینی سوهو

کوله پشتی باگالینی سوهو

به علاوه، این چیز بادوام است. این ماده از نئوپرن ساخته شده است، ماده ای سبک و نرم که در صورت خیس شدن سریع خشک می شود. همچنین عایق و ضربه گیر است. من آن را در سال 2017 خریدم و پنج سال بعد، هنوز پابرجاست. به نظر کاملاً بکر و بکر نیست، اما به همان اندازه کاربردی است. مطمئناً قیمت آن 185 دلار است، اما برای کیفی که این مدت دوام آورده است، ارزشش را دارد. – نیکول لی، نویسنده تجارت

کیف واترفیلد Staad Attaché

واترفیلد استاد وابسته