آداپتورهای زاویه دار 25K CableMod “12VHWPR” پس از ایجاد خسارت 74 هزار دلاری رسما فراخوان شدند.

آداپتورهای زاویه دار 25K CableMod "12VHWPR" پس از ایجاد خسارت 74 هزار دلاری رسما فراخوان شدند.

CPSC ادعا می کند که آداپتورهای CableMod باعث خسارت 74 هزار دلاری شدند

فراخوان رسمی 25300 واحد آداپتور زاویه دار.

از امروز یک فراخوان رسمی برای آداپتورهای زاویه دار CableMod در همه انواع وجود دارد. HotHardware یک اعلامیه فراخوان رسمی را در وب سایت کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده کشف کرد که نشان می دهد بیش از 25300 آداپتور قابل بازگرداندن هستند.

CableMod متعهد به بازپرداخت تمام هزینه آداپتور، شامل هزینه های حمل و نقل است. از طرف دیگر، مشتریان این گزینه را دارند که 60 دلار اعتبار فروشگاهی برای اقلام غیر سفارشی در فروشگاه رسمی CableMod دریافت کنند. این فراخوان تمام خریدهای انجام شده از فوریه تا دسامبر 2023 را هم به طور مستقیم از فروشگاه و هم از طریق آمازون پوشش می دهد.

آداپتورهای زاویه دار 12VHPWR، منبع: CableMod

شایان ذکر است که این فراخوان به نسخه اصلاح شده (به عنوان 1.1) و هر دو آداپتور 90 درجه و 180 درجه گسترش می یابد. این شامل انواع معکوس نیز می شود، زیرا برخی از GPU ها کانکتورهای برق را چرخانده اند.

این شرکت 272 گزارش از شل شدن آداپتورها، داغ شدن بیش از حد و ذوب شدن آداپتورها در GPU دریافت کرده است که حداقل 74500 دلار خسارت مالی در ایالات متحده داشته است. هیچ آسیبی گزارش نشده است.

– کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی

کمیسیون مشخص کرده است که تا کنون وجود داشته است 272 حادثه شامل آداپتورها و منجر به بیش از 74 هزار دلار خسارت. CableMod به طور فعال در رسانه های اجتماعی و انجمن ها برای ارائه جایگزینی سریع برای کارت های گرافیک آسیب دیده درگیر بود. چیزی که برای این شرکت مایه تاسف است این است که اکثر این کارت ها، همانطور که توسط کاربران گزارش شده است، گران ترین پردازنده های گرافیکی RTX 4090 بودند.

ایمن ترین گزینه استفاده از کابل های بومی 12VHPWR است که توسط شرکت های تامین کننده برق ارائه شده است. اگر این امکان وجود ندارد زیرا منبع تغذیه چنین کابلی ندارد، کاربران باید از آداپتورهای کابل رسمی NVIDIA که با هر کارت RTX 40 ارائه شده است استفاده کنند یا از سازنده منبع تغذیه بپرسند که آیا چنین آداپتوری دارند یا خیر. علاوه بر این، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که کابل ها به طور کامل وارد شده اند.

منبع: CPSC



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر