آخرین Amazon Echo Show 8 به پایین ترین قیمت تاریخ خود یعنی 90 دلار بازگشته است

آخرین Amazon Echo Show 8 به پایین ترین قیمت تاریخ خود یعنی 90 دلار بازگشته است

اگر قبلاً از الکسا استفاده می کنید و تصمیم گرفته اید که یک صفحه نمایش هوشمند می خواهید، یک معامله جدید در آخرین Echo Show 8 آمازون ممکن است مورد توجه باشد. نمایشگر 8 اینچی در حال حاضر در آمازون، Target، Best Buy و سایر خرده فروشی ها به 90 دلار کاهش یافته است که با کمترین قیمتی که از زمان رونمایی دستگاه در سپتامبر گذشته دیده ایم مطابقت دارد. آمازون معمولاً نمایشگر هوشمند را با قیمت 150 دلار به فروش می رساند، اگرچه شاهد کاهش آن به 105 دلار در بیشتر فصل تعطیلات بودیم. پیشنهاد آمازون همچنین شامل یک لامپ هوشمند رنگی Sengled بدون هزینه اضافی است. آن لامپ با استاندارد خانه هوشمند Matter سازگار است و ما مدل مشابهی را در راهنمای خود برای بهترین چراغ های هوشمند توصیه می کنیم.

آمازون

این با بهترین قیمتی که برای آخرین نسخه نمایشگر هوشمند 8 اینچی آمازون دنبال کرده ایم مطابقت دارد و شامل یک لامپ هوشمند بدون هزینه اضافی است.

90 دلار در آمازون

ما به طور رسمی آخرین Echo Show 8 را بررسی نکرده ایم، اما تا حد زیادی شبیه به مدل نسل دوم 2021 است که قبلا آن را بهترین نمایشگر هوشمند برای کاربران الکسا می نامیدیم. هنوز هم یک پنل با وضوح 1280 در 800 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو را ارائه می دهد. طراحی اکثراً یکسان است، اگرچه پشت گرد مدل جدید کمی کمتر مشخص است و شیشه جلویی آن لبه به لبه کشیده شده است. دوربین جلوی آن نیز در مرکز لبه بالایی قرار دارد، نه در سمت راست، بنابراین برای قاب‌بندی خود در حین تماس‌های ویدیویی کمی راحت‌تر است. در داخل، یک پردازنده هشت هسته‌ای ارتقا یافته وجود دارد که باید آن را برای تکمیل درخواست‌های الکسا سریع‌تر کند و مدل جدید می‌تواند با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند با استفاده از پروتکل‌های Zigbee و Thread علاوه بر Matter کار کند. آمازون قول بهبود کیفیت صدا را نیز می دهد، اگرچه با بلندگوی کوچکی مانند این نباید انتظار باس عمیق یا فوق العاده جادار را داشت.

همه اینها باید Echo Show 8 را به عنوان نقطه ای شیرین در صف نمایشگرهای هوشمند آمازون حفظ کند. به اندازه Echo Show 5 مقرون به صرفه نیست، اما سریعتر و بلندتر است، با دوربین برتر و صفحه نمایش جادارتر برای نشان دادن عکس و برقراری تماس ویدیویی. اندازه آن به اندازه Echo Show 10 نیست، اما به طور قابل توجهی ارزان تر است و در اتاق های بیشتری در اطراف خانه قرار می گیرد. در هر صورت، می توانید از آن برای بررسی آب و هوا، تهیه دستور العمل ها یا پخش موسیقی، در میان سایر کارهای معمول الکسا استفاده کنید. و در حالی که هیچ صفحه نمایش هوشمندی مانند این واقعا برای کسانی که از حریم خصوصی خود محافظت می کنند راحت نخواهد بود، Echo Show 8 حداقل دارای یک پوشش دوربین و دکمه بی صدا کردن میکروفن است. Nest Hub گوگل خرید بهتری برای کسانی است که به شدت از خدماتی مانند Gmail استفاده می کنند. ، تقویم گوگل و یوتیوب – و هنوز سوالاتی در مورد چشم انداز بلندمدت الکسا وجود دارد – اما اگر به دنبال ساخت خانه هوشمند از طریق دستیار آمازون هستید، این باید یک معامله محکم باشد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع