آخرین ویژگی هوش مصنوعی NVIDIA کمک درون بازی است

آخرین ویژگی هوش مصنوعی NVIDIA کمک درون بازی است

اگر تا به حال می‌خواهید که یک دستیار هوش مصنوعی مطمئن شود رایانه شما برای هر بازی که بازی می‌کنید بهینه شده است، NVIDIA ممکن است پاسخ دهد. این شرکت در حال نمایش دمو جدیدی به نام G-Assist است، یک ربات چت هوش مصنوعی مجهز به GeForce که ممکن است روزی به کاهش جنبه های خسته کننده تر بازی کمک کند.

G-Assist چند عملکرد کلیدی را هم در تنظیمات و هم به طور مستقیم در بازی ها انجام می دهد. در یک نسخه ی نمایشی در حال اجرا در داخل ARK: Survival Ascendedانویدیا نشان می‌دهد که به سؤالاتی مانند «اسلحه اولیه بازی بعدی چیست و مواد ساخت آن را کجا پیدا کنم» را نشان می‌دهد. در پاسخ به این نکته اشاره می کند که بهترین آنها نیزه است و نحوه جمع آوری چوب، سنگ چخماق و الیاف برای ساختن آن را شرح می دهد.

ممکن است برخی از متخصصان تدبیر آن را تقلب بدانند، اما یکی دیگر از ابزارهای G-Assist به نظر می‌رسد که از نظر اخلاقی کمتر پرخاشگر باشد. اگر از آن بخواهید تنظیمات بازی مانند Cyberpunk 2077 را بهینه کند، می تواند کارهایی مانند اعمال مستقیم بالاترین کیفیت تنظیمات گرافیکی را انجام دهد. همچنین می تواند سیستم شما را به طور کلی تجزیه و تحلیل کند و تغییراتی مانند افزایش نرخ تازه سازی مانیتور 4K از 60 هرتز به 144 هرتز را توصیه کند.

انویدیا قبلاً از نام G-Assist برای شوخی اول آوریل 2017 استفاده کرده بود و می گفت که هوش مصنوعی در حالت “Ghostplay” برای شما بازی می کند در حالی که شما می خواهید پول پیتزا را درب منزل بپردازید. G-Assist جدید نمی تواند این کار را انجام دهد، اما همچنان می تواند با حذف مشغله های مورد نیاز برای بهینه سازی سیستم مفید باشد. در حال حاضر این فقط یک نمایش است، اما NVIDIA فعالانه از توسعه دهندگانی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد پروژه هستند، ثبت نام می کند.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع