آخرین فروش گوگل 250 دلار از Pixel 8 Pro کم می کند

آخرین فروش گوگل 250 دلار از Pixel 8 Pro کم می کند

Google Pixel 8 Pro همچنان گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه‌نمایش بزرگی است که ما به اکثر افراد توصیه می‌کنیم، و در حال حاضر با قیمت 749 دلار در آمازون، Best Buy و فروشگاه آنلاین Google به فروش می‌رسد. ما قبلاً این معامله را دیده‌ایم، اما با بزرگترین تخفیفی که برای یک مدل قفل نشده خارج از پیشنهادات تجاری یا انحصاری شرکت مخابراتی دنبال کرده‌ایم مطابقت دارد. این گوشی از نظر فنی دارای لیست قیمت 999 دلار است، اگرچه از اکتبر گذشته که عرضه شد اغلب به قیمت 799 دلار فروخته می شود. در هر صورت، حداقل کمی بیشتر از حد معمول پس انداز می کنید. این قیمت برای مدل پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اعمال می شود، اما مدل های با ظرفیت بالاتر نیز در صورت نیاز به فضای بیشتر، 250 دلار از MSRP خود تخفیف می گیرند.

عکس سام رادرفورد / Engadget

این با بزرگترین تخفیف نقدی واقعی که برای گوشی هوشمند پرچمدار گوگل دیده ایم مطابقت دارد.

749 دلار در آمازون

با این حال، اگر برای خرید و فروش با یک دستگاه قدیمی مشکلی ندارید، گوگل ارزش مبادله را برای برخی از تلفن‌ها در زمانی که آنها به سمت Pixel 8 Pro قرار می‌دهند، افزایش داده است. برای مثال، اگر در حال ارتقا از پیکسل 6 پرو هستید، می توانید 400 دلار بازپرداخت کنید، در حالی که پیکسل 7 پرو در شرایط خوب می تواند تا 500 دلار بازپرداخت کند. اینها بالاتر از چیزی است که شرکت برای پیکسل 8 کوچکتر یا پیکسل فولد تاشو ارائه می دهد. گوگل می گوید که این تبلیغات تا 22 ژوئن اجرا می شود. (فقط حتماً دستورالعمل های Google را دنبال کنید اگر این مسیر را دنبال می کنید، زیرا این شرکت از شخص ثالثی برای برنامه تجارت خود استفاده می کند.) Best Buy همچنین 100 دلار تخفیف اضافی دریافت می کند. گوشی را با اپراتور فعال کنید

ما در بررسی سال گذشته خود به Pixel 8 Pro امتیاز 93 را دادیم و همچنان عملکرد دوربین درجه یک، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED پر جنب و جوش و ظاهری نسبتاً تمیز از اندروید را ارائه می دهد و به روز رسانی سیستم عامل تا اکتبر 2030 تضمین شده است. صفحه نمایش از نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز پشتیبانی می کند، که باعث می شود پیمایش نرم و صاف به نظر برسد و پوشش شیشه ای نرم و زیبا به نظر برسد. در همین حال، این نرم‌افزار به کمک چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در واقع مفید هستند (و شامل خوردن چسب نمی‌شوند): ابزار Magic Editor به شما امکان می‌دهد اشیاء ناخواسته را در پس‌زمینه عکس‌ها برش دهید، در حالی که صوتی است. ویژگی Magic Eraser به حذف نویز محیط از ویدیوها کمک می کند. (می‌توانید از ویژگی‌های Magic Editor با تلفن‌های دیگر استفاده کنید، اما به ۱۰ استفاده در ماه محدود می‌شوید، مگر اینکه صاحب پیکسل باشید یا هزینه اشتراک بپردازید.)

با این حال، ابتدا Pixel 8 Pro را برای دوربین و نرم افزار دریافت خواهید کرد. تراشه Tensor G3 آن می‌تواند تقریباً هر چیزی را که به سمت آن پرتاب کنید، تحمل کند، اما جایگزین‌هایی مانند Samsung Galaxy S24 Ultra از نظر فنی سریع‌تر هستند و ممکن است در هنگام استرس گرم نشوند. به همین ترتیب، در حالی که باتری این گوشی می‌تواند یک روز کامل را پشت سر بگذارد، کاملاً در کلاس پیشرو نیست و سرعت شارژ 30 واتی آن می‌تواند سریع‌تر باشد. با این حال، اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. بزرگترین مشکل ما در مورد Pixel 8 Pro این بود که 100 دلار بیشتر از نسخه قبلی خود در خارج از دروازه قیمت دارد، اما این معامله به کاهش این ضربه کمک می کند.

اگر یک گوشی کوچکتر یا مقرون به صرفه می خواهید، پیکسل 8 6.1 اینچی اکثر ویژگی های مشابه را ارائه می دهد و همچنین با قیمت 549 دلار به فروش می رسد. این پایین‌ترین قیمتی نیست که دیده‌ایم، اگرچه در مقایسه با گوشی میان‌رده جدیدتر پیکسل 8a گوگل با این میزان تخفیف، ارزش بهتری دارد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع